İŞTE BENİM GÜNÜM...

Okul gün sırası benimdi. Neler yaptım neler...Arkadaşlarıma katılımlarından dolayı çok çok teşekkür ediyorum...
Canım annem doğum günün kutlu olsun...

Hem evde hem de iş hayatında emek sarfeden tüm arkadaşlarımın dünya kadınlar günü kutlu olsun...

Gelelim ayrıntılara...Tariflerini fırsat buldukça yayınlayacağım...

Peynirli Börek...
Külah Pasta...

Zeytinyağlı Yaprak Sarma...
Tahinli Çörek...
Kısır...



Patatesli-Kavurmalı Börek...
Cevizli Sarma...

Kaymaklı Şöbiyet...

Babagannuş...

Üç Renkli Salata...

12 yorum:

DENİZSEFASI dedi ki...

hepsi birbirinden güzel görünüyor, babagannüşü, kısırı çook severim. ellerine sağlık.

hemşeriyiz, oğlullarımız adaş, yoksa senin annende mi 8 mart doğumlu???

nice mutlu yıllar dilerim

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Harikasın arkadaşım!!!kibar arkadaşım bu davete 1ay önce davet etti ,ama katılamadım.Ellerine sağlık hepsi nefis görünüyor.Ayrıca lezzetliymişte(katılan arkadaşlardan edindiğim bilgiye göre).Umarım tariflerinide bir an önce yayınlarsın.

Unknown dedi ki...

ANLATILMAZ YAŞANIRDI O LEZZETLER VALLA..ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Muhteşem bir sofra, hazırlayanların ellerine sağlık. Ben özellikle Şöbiyetin tarifini bekliyorum. Sevgiler.

iremlemekanlar dedi ki...

pes yanii tebrik ederim bakarken bile ne zahmetler verdiğini tahmin edemedim ellerine saglık canım arkadaşların baya şanslı her zamn böyle güzel günlere baklavandan aldım :) sevgilerimlee

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım ellrine sağlık.Hepsi birbirinden nefisti. Çoook güzel bir gün geçirdik.Teşekkürler canım..

İLKAY dedi ki...

ay avcumu yaladım...

İLKAY dedi ki...

anneni çoook öpüyorum canım benim:)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Canım ne kadar güzel şeyler yapmışsınız öyle. Elerinize sağlık. Annenin doğumgününü kutluyorum. Benim annem de senin annen gibi (ve benim gibi ) balık 7 Mart :) Sevgiler...

necla sezer dedi ki...

Sevgili arkadaşım,
hepsi çok güzel görünüyor.Tahinli çörek süper olmuştu.Diğerlerini tatma fırsatı bulamadım ama görüntüleri bile yetti.Ellerine sağlık,seni tebrik ediyorum.

necla sezer dedi ki...

Sevgili arkadaşım,
Hepsi çok güzel görünüyor.Tahinli çöreği tattım,harika olmuştu.Diğerlerini tadamadım ama görüntüleri bile çok güzel.Ellerine sağlık...

Necla Sezer

Adsız dedi ki...

BECERİKLİ ARKADAŞIMIN ELLERİNE SAĞLIK HEPSİ DE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZET DAMLASIYDI....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...